Mikäli olet muuttanut uuteen osoitteeseen, on tärkeää, että ilmoitat siitä myös LYNXin asiakaspalveluun. Voit tehdä osoitteenmuutoksen tilinhallinnan kautta. Tämän jälkeen sinun tulisi olla yhteydessä LYNXin asiakaspalveluun, jotta voimme lähettää sinulle pyynnön uudelle osoitetodistukselle. Alla vielä tarkemmat ohjeet siihen, miten saat muutettua osoitteen tilinhallinnan kautta.
Miten ilmoitan osoitteenmuutoksesta?
1. Kirjaudu tilinhallintaan tästä.
2. Klikkaa oikeassa yläkulmassa näkyvää henkilökuvaketta ja valitse Settings
.
1

3
4. Seuraavalla sivulla pystyt päivittämään tietosi. Klikkaa lopuksi Continue sivun oikeasta alakulmasta tallentaaksesi muutetut tiedot.
Olethan LYNXin asiakaspalveluun yhteydessä, jotta voimme lähettää sinulle pyynnön osoitetodistukselle.
Kriteerit osoitetodistukselle:
Osoitetodistuksesta tulee ilmetä nimi ja osoite, sekä sen myöntäneen tahon nimi, osoite ja logo. Lisäksi osoitetodistuksesta tulee ilmetä päivämäärä ja sen tulee olla alle 6 kuukautta vanha ->
- Pankin tiliote
- Luottokortin tiliote
- Sijoitusvälittäjän tiliote
- Asuntolaina-asiakirja
- Pankista saatu osoitetodistus pankin logolla varustetussa asiakirjassa, jossa on virkailijan allekirjoitus ja leima
- Paikallisviranomaisten vahvistus asuinosoitteesta kunnan logolla varustetussa asiakirjassa, jossa on virkailijan allekirjoitus ja leima
- Verotuspäätös
- Kiinteistöverotuspäätös
- Huomioithan, ettei osoitetodistuksena hyväksytä vuokrasopimuksia tai vuokralaskuja
- Myöskään käsinkirjoitettuja asiakirjoja tai valokuvia tietokoneruudusta ei hyväksytä
Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi
