Osoitteenmuutos
On tärkeää, että osoitteesi on ajan tasalla. Oletko muuttanut? Ilmoita siitä meille ja muuta osoite Account management -sivulla. Teet osoitteenmuutoksen toimimalla seuraavien ohjeiden mukaisesti.
Mene osoitteeseen www.lynxbroker.fi ja valitse Sisäänkirjautuminen ja Tilinhallinta:
Kirjaudu sisään käyttäjänimellä ja salasanalla. Olet nyt Account Management -sivulla. Näytön yläreunassa näkyy joitakin otsikoita. Valitse Manage Account, Account Information, Details ja Profile.
Näkyviin tulee seuraava näyttö:
Napsauttamalla Modify voit muuttaa henkilötietojasi. Anna uusi katuosoite, postinumero, postitoimipaikka ja tarvittaessa maa. Kun olet tehnyt muutokset, napsauta Continue.
Seuraavilla sivuilla näytetään muita LYNX:in tiliin liittyviä henkilötietoja. Jatka painikkeen Continue napsauttamista, kunnes tulet sivulle, jolla on varmennusnumeron pyyntö. Osoitteenmuutoksen vahvistamiseksi pitää antaa varmennusnumero. Tämä varmennusnumero lähetetään sähköpostiisi. Kun olet lähettänyt pyynnön, napsauta Confirm.
Jos et saa varmennusnumeroa, ota yhteys LYNX:in asiakaspalveluun.
Huomio: Ennen kuin voimme hyväksyä osoitteenmuutoksen, meidän pitää saada todiste uudesta osoitteestasi. Todisteeksi käy tiliote tai energialasku (eivät saa olla 6 kk vanhempia). Lähetä dokumentti ja ilmoitus, että haluat tehdä osoitteenmuutoksen osoitteeseen info@lynxbroker.fi.
Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi
