Mobiili
Etätukisovellus on saatavilla myös älypuhelimeen tai tablettiin (Android- ja iOS-käyttöjärjestelmille):
Lataa TeamViewer QuickSupport Androidille
- Avaa Play Store
.
- Etsi "TeamViewer QuickSupport" Play Storesta.
.
- Klikkaa "INSTALL" ja asennuksen jälkeen klikkaa "OPEN".
- Saat lyhyen ohjeen sovelluksen toiminnoista, kun käynnistät sen ensimmäistä kertaa. Pyyhkäise tämä sivulle ja klikkaa "DONE".
- Näkyviin tulee näyttö, jossa on henkilökohtainen tunnuksesi ja siihen liittyvä salasana.
- Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun +358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.
Lataa TeamViewer QuickSupport iOS:ille (Apple)
- Avaa App Store
.
- Etsi App Storesta "TeamViewer QuickSupport"
.
- Klikkaa "LOAD" ja asennuksen jälkeen klikkaa "OPEN".
- Kun käynnistät sovelluksen ensimmäistä kertaa, saat lyhyen oppaan sen toiminnoista. Pyyhkäise se sivulle ja klikkaa "DONE".
- Näkyviin tulee näyttö, jossa on henkilökohtainen tunnuksesi ja siihen liittyvä salasana.
- Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun +358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.
Näytön jakamisen määrittäminen MacOS:lle
1. Kun käynnistät Teamviewer Quick Supportin ensimmäistä kertaa, sinulta kysytään, haluatko sallia ohjelman toiminnan.
2. Valitse Open System Preferences
3. Etsi valikosta Security & Privacy ja sitten oikealta Accessability-kohdasta Teamviewer ja Teamviewer Quick Support. Asetuksia voi olla tarpeen säätää ensin lukituskuvakkeen kautta.

Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi
