Chat with us, powered by LiveChat

Etätuki

Haluatko, että LYNXin työntekijä avustaa sinua esimerkiksi käyttöjärjestelmän asennuksessa tai sen ominaisuuksien tarkastelussa? Me käytämme TeamViewer -etätukisovellusta, jonka avulla voimme auttaa sinua suoraan tietokoneen näytöltä.

Valitse käyttöjärjestelmäsi ja seuraa vaiheita :

Windows:

1. Klikkaa alla olevaa linkkiä, jotta voit asentaa TeamViewer -ohjelman:

Lataa Teamviewer

2. Lataa tiedosto.

3. Avaa ohjelma.

4. Klikkaa Run.

5. Saatat saada turvallisuus varoituksen. Klikkaa Yes/Kyllä.

6. Sinulle avautuu ikkuna henkilökohtaisilla koodeilla. Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun +358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.

Apple:

1. Klikkaa alla olevaa linkkiä, jotta voit asentaa TeamViewer -ohjelman:

Lataa Teamviewer

2. Lataa tiedosto.

3. Avaa ohjelma.

4. Saatat saada turvallisuusvaroituksen. Klikkaa Yes/Kyllä.

5. Sinulle avautuu ikkuna henkilökohtaisilla koodeilla. Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun+358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.

Vastuuvapauslauseke

1.Etätuki

1.1. LYNX B.V. ja sen sivukonttorit (jäljempänä LYNX) käyttävät etätukityökaluna TeamViewer Germany GmbH:n, jonka pääkonttori sijaitsee Göppingenissä Saksassa, TeamViewer Tensor: Secure SaaS Enterprise Remote Connectivity-ohjelmaa (jäljempänä TeamViewer). Käyttämällä etätukea ja antamalla ID-numeron ja salasanan suullisesti suostut luomaan yhteyden laitteesi (esimerkiksi tietokoneen, tabletin, notebookin tai älypuhelimen) ja LYNX-järjestelmän välille TeamViewer Germany GmbH:n palvelimen kautta, palvelimen sijaitessa osoitteessa Kuhnbergstrasse 16, 73037 Göppingen, Saksa.

1.2 Suostumalla tämän ohjelmiston käyttöön, annat LYNX:ille luvan tarkastella näyttöäsi ja hallita tietokonettasi suullisella lisäluvalla. Itse yhteys voidaan muodostaa vain nimenomaisella suostumuksellasi. Yhteys muodostetaan aina kerrallaan. Kun istunto on päättynyt, vain sinä voit pyytää uuden yhteyden muodostamista antamalla ID-numeron ja salasanan suullisesti.

1.3 Etätukipalvelun avulla LYNX:in työntekijä voi auttaa sinua LYNX:in ja sen yhteistyökumppanin Interactive Brokers Group:in1 tarjoamien järjestelmien käytössä. Esimerkiksi, LYNX:in työntekijä voi auttaa sinua toimeksiannon asettamisessa. Koska tällainen toimeksianto lähetetään markkinoille oman käyttäjänimesi kautta, olet edelleen itse vastuussa tästä toimeksiannosta. Jos annat LYNX:in työntekijälle suullisen luvan hallita laitettasi, sinun on aina seurattava LYNX:in työntekijän toimia ja reagoitava välittömästi epätarkkuuksien sattuessa.

LYNX:in apu etätukiohjelman kautta ei liity MIFID-säännösten mukaiseen rahoituspalveluun. LYNX tarjoaa asiakkaille apua toimeksiannon suorittamisessa, jonka asiakas itse lähettää, vain ylimääräisenä palveluna.

1.4 LYNX ei vastaa eikä sitä voida pitää vastuussa ongelmista, jotka ilmenevät TeamViewer-ohjelman lataamisen, asentamisen tai käytön jälkeen. Koska käytössä on kolmannen osapuolen ohjelma, LYNX ei voi taata tiedonsiirron turvallisuutta internetin kautta. Katso kuitenkin yksityisyyttä koskeva kohta 2.

2.Yksityisyys

2.1 TeamViewer Germany GmbH kunnioittaa yksityisyyttäsi ja turvallisuuttasi. Lisätietoa löytyy TeamViewer:in verkkosivustolta: https://www.teamviewer.com/en/gdpr/.

2.2 LYNX kunnioittaa yksityisyyttäsi. LYNX:ille etätukea varten toimittamasi tiedot sisältyvät LYNX [linkki] -tietosuojalausuntoon. Jos LYNX pitää välttämättömänä kysymyksen tai ongelman esittämistä kolmannelle osapuolelle (esim. TeamViewer Germany GmbH:lle teknisten ongelmien takia), se tehdään aina sinun etukäteen antamalla kirjallisella suostumuksellasi.

3.Sitoutuminen parhaaseen käytäntöön

LYNX pyrkii kaikin tavoin vastaamaan kysymykseesi ja/tai ratkaisemaan ongelman sen hetkisten tietojen sekä hyvän ammattitaidon vaatimusten mukaisesti. Koska elektronisia järjestelmiä voidaan aina muuttaa, LYNX ei takaa tarjottua ratkaisua.

4. Vastuu

4.1 LYNX ei vastaa mistään vahingosta missään muodossa, mitkä johtuvat tai liittyvät TeamViewerin lataamiseen, asentamiseen tai käyttöön.
4.2 LYNX ei ole missään tapauksessa vastuussa asiakkaan järjestelmässä olevien tietojen menettämisestä tai asiakkaalle sen seurauksena aiheutuneesta vahingosta. LYNX olettaa, että olet itse tehnyt varmuuskopiot tiedoistasi, kun ongelma ilmenee. Näihin ehtoihin sisältyviä välittömän vahinkovastuun rajoituksia ei sovelleta, jos vahinko johtuu LYNX:in tai sen johdon tahallisuudesta tai törkeästä huolimattomuudesta.

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi

Ota yhteyttä

Veeti Niskanen
Veeti Niskanen
Sijoitusasiantuntija